شرایط گارانتی

    • به منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه ضمانتنامه الزامی می باشد و ضمانتنامه بدون اعتبار و مشخصات و شماره سریال کالا فاقد اعتبار است.
    • ضمانتنامه فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی شود.
    • هزینه های جابجایی دو طرف رفت و برگشت به عهده شرکت کیان تجارت آژیراک می باشد و دستگاه باید در کارتن اصلی و بسته بندی مناسب ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.
    • هرگونه عملیات نرم افزاری از جمله نصب و عیب یابی سیستم، ریکاوری، نصب درایور، ویروس یابی، بازیابی اطلاعات، ارتقاء، تنظیم یا نصب و راه اندازی شامل ضمانت نبوده و در صورت درخواست مشتری مشمول پرداخت هزینه می شود.
    • چنانچه تعمیر دستگاه در طول مدت گارانتی میسر نباشد، دستگاه معیوب با دستگاه سالم مشابه تعویض می گردد و مبلغ اختلاف قیمت احتمالی دریافت/ پرداخت خواهد شد.
    • در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشور جهت تعمیر، با توجه به محدودیت های واردات، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت.
    • تعهدات شرکت به موارد مندرج در ضمانتنامه بوده و ایفای سایر تعهدات تولیدکننده اصلی کالا و سایر فروشندگان کالا منوط به بررسی و تعیین هزینه کالا خواهد بود.
    • باتری شامل 6 ماه گارانتی می باشد.
    • تعداد پیکسل سوخته کمتر از 3 عدد در حد استاندارد بین المللی بوده و از 3 عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش می شود.
    • چنانچه پس از بررسی و تست فنی، کارشناسان شرکت مورد خرابی کالا را خارج از شرایط گارانتی تشخیص دهند، کارت گارانتی باطل و کالا به صاحب آن عودت می شود و فقط در صورت امکان، با اخذ هزینه تعمیر می شود.
    • خریدار با دریافت کارت ضمانت که در آن مشخصات کالا، تاریخ شروع و مدت گارانتی درج شده و یا ملصق به هولوگرام می باشد، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است.گارانتی مسئولیتی در قبال کالا یا جعبه خراب یا پاره ندارد و مشتری موظف است آن کالا را به فروشنده مرجوع کند.
    • در صورت بروز عیوب ذاتی طی سه ماهه اول دستگاه تعویض می گردد.
    • در صورت تعویض دستگاه جدید به مدت 18 ماه گارانتی می شود.
    • در صورت مراجعه به گارانتی، دستگاه به مدت 6 ماه گارانتی خدمات انجام شده را خواهد داشت.
    • شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه، قبل از دریافت و یا در مراحل تعمیر یا جایگزینی ندارد.
    • اگر دستگاه برای سومین بار با عیب مشابه تحویل گارانتی شود، دستگاه حتما تعویض خواهد شد.
    • کلیه کالاهای خریداری شده پس از اتمام گارانتی به مدت پنج سال دارای خدمات پس از فروش می باشند و در صورت عدم وجود کالا با کالای جایگزین یا معادل بالاتر دستگاه با هزینه تعویض خواهد شد.
    • درصورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از 80 هزار تومان باشد مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام می گردد.
    • عدم کارکرد دستگاه در نرم افزاری خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و دستگاه از دیدگاه فنی سالم تلقی می گردد.
    • در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
    • کلیه شرایط مندرج در این سایت به تمام نمایندگان خدمات پس از فروش ابلاغ گردیده و نمایندگان خدمات پس از فروش ملزم به ارائه خدمات براساس شرایط مندرج در سایت و اعلامی می باشند.
    • در زمان دریافت کالا توسط مشتری از مراکز خدمات پس از فروش اعم از تعمیر قطعات و یا تعویض آنها، امکان تست سلامت کالا در حضور مشتری میسر می باشد.
    • در زمان دریافت کالا توسط مشتری از مراکز خدمات پس از فروش ارائه رسید کالا الزامی می باشد.