• 52147 - 021
  • info@digitalwarranty.ir
  • تهران، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، ضلع شمال غربی میدان فلسطین، پلاک 17، طبقه 2
  • 52147 - 021
  • info@digitalwarranty.ir
  • 52147 - 021
  • info@digitalwarranty.ir
کسب تندیس ملی رضایتمندی مشتری شرکت کیان تجارت آژیراک
کسب تندیس ملی رضایتمندی مشتری شرکت کیان تجارت آژیراک
کسب تندیس ملی رضایتمندی مشتری شرکت کیان تجارت آژیراک

کسب تندیس ملی رضایتمندی مشتری شرکت کیان تجارت آژیراک

 

 کیان تجارت آژیراک در هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، که با رویکرد مسئولیت‌پذیری و مشتری‌مداری در تاریخ 9 خرداد 1403 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، حضور داشت. این رویداد با حضور 100 برند برتر مشتری مدار و به همت وزارت صنعت و معدن و تجارت و با هدف تجلیل از برند‌های مشتری‌مدار و مسئولیت‌پذیر هر ساله برگزار می‌شود.

 

سرکار خانم مهندس مینا علی پور، قائم مقام محترم شرکت کیان تجارت آژیراک، به نمایندگی از جناب آقای مهندس امیر علی پور مدیریت عامل کیان تجارت آژیراک، تندیس ویژه این مراسم را دریافت نمود.

 

شرکت کیان تجارت آژیراک به واسطه تجربه 22 ساله خود در ارائه محصولات باکیفیت در حوزه تکنولوژی و آی تی با گارانتی دیجیتال سرویس آژیراک و شعار مطمئن تر خرید کنید، همواره سعی در ارتقاء کیفیت و رضایتمندی مشتریان از طریق واحد پشتیبانی و شنیدن صدای مشتریان، داشته است تا بهترین خدمات را به همکاران و مشتریان ارائه دهد. همچنین با توجه به تداوم رضایتمندی مشتریان در طول سال ها فعالیت، کیان تجارت آژیراک هر ساله موفق به کسب افتخارات ملی شده است.

 

کیان تجارت آژیراک تندیس رضایتمندی مشتری

 

بزرگترین سرمایه شرکت کیان تجارت آژیراک ایجاد حس اطمینان و اعتماد برای همکاران و مشتریان بوده است. در واقع مشتری‌‌مداری به عنوان یک مزیت مهم و رقابتی برای برند کیان تجارت آژیراک با خدمات پس از فروش گارانتی دیجیتال سرویس آژیراک به شمار می‌آید، که رفتارهای مناسبی را برای ارزش‌گذاری به مشتریان را به شیوه ممکن ایجاد می‌کند.

برخی از محورهای شاخص این همایش: «تشریح مدل‌های موثر مدیریت ارتباط با مشتری»، «بررسی شناخت شاخص و تاثیر آن در کسب و کار»، « ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتریان»، «تاثیر صدای مشتری در ارائه کالا و خدمات بهتر به مشتریان »، « ارزیابی تاثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت و وفاداری مشتری» و «اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ».

 

 

تداوم دریافت تندیس رضایتمندی مشتری توسط کیان تجارت آژیراک در هشتمین اجلاس سراسری

 

کیان تجارت اژیراک

 

کیان تجارت آژیراک در طول 22 سال خدمات توام با رضایت و به واسطه‌ی حمایت شما، توانسته به این افتخار مهم در خردادماه سال 1403 در بین تمامی برندهای ملی دست یابد و جایگاه ویژه‌ای را در صنعت آی تی کشور کسب نماید. خدمات گارانتی دیجیتال سرویس آژیراک با مسئولیت بیش از پیش تلاش دارد تا بهترین خدمات را به همکاران و مشتریان گرامی در سراسر کشور ارائه دهد. کیفیت خدمات همه جانبه پس از فروش گارانتی دیجیتال سرویس آژیراک حکایت از اهمیت این موضوع در جهت جلب اعتماد تمامی مشتریان عزیز دارد.

نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.