2.1.1 شرایط : وجود اشکال سخت افزاری – وجود کلیه متعلقات و جعبه اصلی – عدم وجود هیچ گونه ایراد ظاهری در کارتن.
اشکال در قطعات زیر فقط شامل تعویض با قطعه آکبند می شود:
” آداپتور، باتری، هارد دیسک، حافظه رم، دیسک درایو نوری “
2.1.2 شرایط تعویض
2.1.2.1 بر اساس شرایط ذکر شده در بند 2.1.1
2.1.2.2 وجود اشکال ظاهری در حالی که کارتن منطبق با شماره سریال دستگاه کاملا سالم بوده و هیچ گونه آثار ضربه نداشته باشد (فقط برای فروشندگان).
2.1.2.3 چنانچه برای بار سوم یا بیشتر برای یک اشکال خاص به خدمات آورده شود.
2.1.3 اقدامات
مسئول پذیرش خدمات در خواست کالای جایگزین را از طریق نرم افزار اتوماسیون داخلی به انباردار ارسال می نماید. انبار دار موجودی انبار خود را چک نموده و در صورت عدم موجودی، از انبار فروش یک دستگاه در خواست می نماید، انبار فروش یک دستگاه را با حواله هزینه گارانتی از انبار خارج و تحویل انباردار گارانتی می دهد. انباردار دستگاه را تحویل گرفته و ورود و بلافاصله خروج آن را در برنامه خدمات پس از فروش ثبت نموده و به مسئول تحویل خدمات تحویل می دهد.
تبصره: در صورت مشابه بودن کالای تعویض با کالای مشتری، وجهی تبادل نمی شود اما در صورت اختلاف قیمت بین دو دستگاه، قیمت فروش دو دستگاه از مدیر فروش استعلام گرفته و بر اساس نظر وی، اختلاف قیمت به مشتری پرداخت یا دریافت می شود.